Relatiebeheerder Inkomen (Employee Benefits)

Als relatiebeheerder ben jij in staat om zelfstandig te werken, de adviseurs en klanten te ondersteunen, alsmede de administratieve verwerking te verzorgen. De functie is gericht op inkomensverzekeringen zoals Ziekteverzuim, WIA, Arbodienst en Arbeidsongeschiktheid.

Onze ideale collega:

  • Heeft plezier in zijn werk
  • Is proactief en kwaliteitsgericht
  • Heeft de skills om in heldere taal over moeilijke en gevoelige onderwerpen met zowel werkgevers als collega’s te communiceren
  • Heeft goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal

Opleiding en kennis:

  • HBO werk- en denkniveau
  • In het bezit van de benodigde Wft diploma’s (of de wil om deze te behalen)
  • Kennis van producten en polisvoorwaarden van verzekeraars
  • Bij voorkeur kennis van het automatiseringssysteem ANVA

Vaardigheden:

  • Klant-, service- en team gericht
  • Inlevingsvermogen
  • Commercieel gevoel
  • Accuratesse
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Gebruik softwarepakketten
  • Systematiek van premieberekening
  • Aanvragen, controleren en uitzetten offertes en aanvragen

Wat bieden wij jou:

Tinke Assurantiën creëert een leuke werkomgeving en een goed team om mee samen te werken.  Er is lekkere koffie, thee en fruit op kantoor aanwezig en door flexibele werkplekken mag je zelf bepalen waar je gaat zitten. Je hebt de mogelijkheid om een toegevoegde waarde te leveren binnen ons professionele team. Wij bieden jou veel mogelijkheden en uitdagende opdrachten om jouw kennis en ervaring in te kunnen zetten. Uiteraard krijg je de gelegenheid om opleidingen en cursussen te volgen. Daarnaast bieden wij je goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Samengevat geven wij jou de kans om persoonlijk en professioneel te groeien. 

Neem contact op met Martin Gerritse voor een kennismaking; 0180-641757

Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures wordt niet op prijs gesteld!

 

Stel ons gerust uw vraag